21 toukokuuta, 2011

Mutta kalakeittoa en ainakaan syö, sanon sen

Suosittelen kuuntelemaan youtubesta Schindlerin listan. Kaunis, tosi kaunis kappale! Älä silti katso videota jos et halua tulla pahalle mielelle kaiken onnellisuutesi keskellä. Kappale on tosi surumielinen mutta silti tosi kaunis! Oon kai jotenkin tosi melankolinen ihminen kun minusta kaikista kauneimmat kappaleet on molleja...





We heart it


Hmm... Kookalla on kohta aihetta moittia minua. Tämän piti olla jonkinlainen tyyli/lifestyleblogi mutta minä kyllä vedän tätä enemmän "yleistä löpinää tyhjästä" -kategoriaan... anteeksi Kooka, mutta minulla ei vain ole silmää muodille niin kuin sinulla ;) Jos minä hoidan lifestylepuolta ja sinä huolehdit muodista :D

Oli tosi kiva ilta tyttöjen kanssa tänään <3 vähään aikaan ei ole tullut oltua porukalla, tai itse en ole ollut mukana, mutta oli ihanaa olla pitkästä aikaa rakkaiden ystävien kanssa!

Jos haluatte vielä toisenkin linkin, niin kuunnelkaa Sibeliuksen Antante festivo. Myös tosi kaunis ja rauhallinen kappale. Olen friikki, tykkään klassisesta.

Oon hassusti haikeella mielellä, mutta onnellinen edelleen!

Miten teillä menee?

-Lode

3 kommenttia:

  1. Mun mielestä sulla on tosi hyvä oma tyyli, joten laitas vain niitä tyylipostauksia kans!! Erilaiset tyylit on rikkaus, kiva katsoa sekä sun että Kookan postauksia!

    VastaaPoista
  2. Harvemmin tulee oikein kuvia otettua kun ei jaksa säätää jalustalla ja kymmenen sekunnin itselaukaisijalla... mutta ehkä joskus taas!

    VastaaPoista

Vapaa sana.