31 toukokuuta, 2011

iloinen

Minä elän, Vivoo! vapaapäivä, siivous/pakkauspäivä, shoppingpäivä, AURINKOINEN PÄIVÄ! Elikkäs tänään pakkasin kimpsut ja kampsut kassiin nimittäin sanon heipat yksin asumiselle, nyt. Muutan kolmen muun tytön kans samaan kämppään kesäks. Työmatka tosin pysyy samanmittaisena vaikka muutankin Vantaalle. No, kyl se kesä aina menee. Mut onneks pääsen eroon metrosta! Mulla on Juhannuskin vapaa oi vapaa olen vapaa. Toivon myös että uudessa asunnossamme on nettiyhteys. Alkaa pikkuhiljaa erakoitumaan elämästä, kun kerran viikkoon suunnilleen pääsee käymään netissä. 

Täällä missä nyt asun enää muutaman tunnin on ihana "sademetsä", jossa naapurinlapset leikkii aina piilosta. Joka päivä kun kävelen sen metsän ohi, mietin kuinka hauskempi lapsuus mulla ois ollu jos meidänkin lähellä ois ollu semmonen. Oltais leikitty siellä vaikka mitä!!!! Okei tää sademetsä on alppiruusumetsä, joka muistuttaa hieman sademetsää. En voinut vastustaa kiusausta, mun oli pakko käydä ihastelemassa. 
Tiiättekö sen rentoutumiskappaleen, jossa kuuluu sademetsän lintujen sirkuttelua yms? Juu tuolla oli sama fiilis. Ikinä kuullukaan semmosta sirkuttelua mitä siellä oli, oikeasti aika hienoa. 





 ja kukkaisniitty, ihanata!

t-paita Monki 
leggings H&M
bleiseri H&M
Huivi GinaTricot
laukku H&M

Hyvää alkaa kesää, enjoy it!

-Kooka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaa sana.