31 toukokuuta, 2011

Kat hattumpaa, ei hattumpaa, titä jellonakt minäkin entin luulin

Minä raa raa raa
minä kas kas kas


minä raa


minä kas


minä tan tan tan


minä sii sii sii


minä nuu nuu nuu


minä sii


minä nuu
minä aa aa aa







Mulle tää mekko.









Ja sitte tääki.

Kiitos!




Iskeekö teihin? Muhun iskee ja lujaa.




Kuvat Outsapop




-Lode




P.s Blogimme jatkaa kalakeittolinjalla. Teemaan sopiva runo löytyi Oiva Paloheimolta:


Rakas Jeesus taivahan

atriani siunaathan.

Mutta kalasoppaa en

ainakaan syö sanon sen.

Äiti ei voi ymmärtää kalasopan jättäjää,

äiti aina riitelee.

Jeesus, kiltiks hänet tee.


P.p.s Miksei kellään muulla leviä pää tähän bloggerin temppuiluun? Tää jättää rivivälit aivan kummallisiksi vaikka niille tekee mitä, näyttää etten muka olisi kirjautuneena sisään jne. Käynkö erillissotaa bloggerin kanssa, vai onko minulla liittolaisia muiden bloggaajien joukossa?

3 kommenttia:

  1. Eikait mulla oo mitään ongelmaa bloggggerin kans!
    nii, ja mikä kalasopassa on vikana? ;D

    VastaaPoista
  2. Tuo runo on erittäin jees! :)Tai oikeastaan molemmat. Voi bloggeria, mulla on toiminut ainakin kohtalaisen hyvästi, välillä tietenki hajoilee ite kukin.

    VastaaPoista
  3. Ja tämä romu ei anna minun kirjoittaa kommentteja omalla tililläni.

    Käyn tuhoon tuomittua taistelua ilmeisesti... tai sitten on kysymyksessä vain nämä surkeat tietokoneet kotona.

    -Lode

    VastaaPoista

Vapaa sana.