25 toukokuuta, 2011

jatketaan kalakeitolla

No ei jatketa. Se tuntuu olevan kuuma puheenaihe Loden kirjoituksissa ;) Lupasin tehdä häistä jotain postausta, mutta harmikseni minulla ei ole tarpeeksi kuvamatskuu, joten jääköön se sikseen. Voisin näyttää kuvia kuluneelta viikolta. Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunu. Olen ollut töissä ja töissä! Välillä toki kirjastossa piipahtanu ehdittyäni.

Suomikin voitti, JEI mikä fiilis tuolla oli!!!

Perjantaina kävimme Espalla S:n siskon kanssa Marimekon 60-vuotis kevätnäytöstä katsomassa. Ihanan pirteitä värejä kertakaikkiaan! Omia lemppareitani olivat


 oon ihan innostunu tuohon keltaiseen väriin, iskee tuo asukokonaisuus
Marimekon maksimekko

 kengät ihan lemmikit!
mikä unelmamekko! rakastuin.

Eilen käytiin Jumbossa ostaa S:lle nappulakengät. Minä sain muka olla makutuomarina, PAH! Ensinnäkin mitkään mun ehottamat kengät ei ollu hyvät tai ne oli liian kalliit. Lopulta se ei voinut ostaa yhtiä kenkiä, koska ne ei ollut kuulema niin hyvät. Luuli että ne maksaa 80€, sit ku sai tietää et ne maksaaki enemmän niin ne olikin hyvät. Siinä vaiheessa lähin kattelee itselleni vaatteita! 

Eilisen päivän asua

Palataaan!

-Kooka

1 kommentti:

  1. Mä en tiedä miksi tuo viimeinen mekko kummittelee mun mielessä ihan täydellisenä hääpukuna!! Tuo on niin mieletön! Mun suosikki siis myös.
    Tuupa taas käymään!

    VastaaPoista

Vapaa sana.