19 huhtikuuta, 2011

Old new

Inspiroiduin tänää askartelee siskon ikivanhasta kukkamekosta uudemman version. Tää mekko on toiminut mm. oivana virpomamekkona kautta aikojen ja nyt sen taival päättyi tähän, nimittäin mä päätin tehdä sille uuden ilmeen/elämän mun vaatekaappiini. Älkää luulko, että oon joku ompelija, oon just sieltä ääripäästä. Ylä-asteaikoina melkeenpä vihasin (rätti)kässää, ku purkasin niitä töitä enemmän ku ompelin. Pahinta oli kutominen, jota vihasin sydämestäni. No ok, suoraa silmukkaa oli ihan jees tehdä, mutta anna olla ku sen täyty olla jotain helmineulosta? tai muuta vastaavaa, ni menetin malttini. Keksin kyllä aina hyviä ideoita, joihin uppos aikaa, mut se toteutus saatto jäädä sit vähän vähemmälle :D En uskaltanut jossain vaiheessa enää viedä töitäni opelle, kun se suunnilleen teki ne mun työt. Phah, no ei ihan! Oli mun numero siinä kasin kiekoilla ;)
Siinä hieman käsityötaustaani, joten ei kannata oottaa mitään käyttökelpoista luomusta. (:D)
Tää mekko on joku lasten, ehkä noin 145cm kokoselle tytölle.
huono laatu, mut kestäkää. Hihat otan kokonaan pois, kaula-aukkoa suurennan kuristumisen estämiseksi ja helmaa aion kaventaa. Katotaan mitä saan aikaan ja jos en saa mitään ni that's it!
Tykkään tosta kuosista. Oon nimittäin rakastunu erilaisiin kukkakuoseihin tällä hetkellä.
Aloitin jo kursii tota ja yritän saada sen huomiseks valmiiksi. Materiaalina on

kruisailua.
Nyt vaan odottamaan sitä lopputulosta. Tuleeko jätettä vai käyttökelpoinen kesäkolttu. Mitä veikkaatte?

Huomiseen!

-Kooka

2 kommenttia:

  1. Hei vau! Mä tykkään tällaisista projekteista! Sit vain pikaa kuvaa tänne, kun valmista tulee!

    VastaaPoista
  2. Tykkään itekki. Ja toisten luomuksia on kiva ihailla.

    VastaaPoista

Vapaa sana.