11 elokuuta, 2011

Aiheena Yo-kilpailut

Ensimmäinen 30 sivua kirjoituksiin lukua on nyt historiaa. Huomatkaa sanaleikki, historian kirjoituksiin nimittäin olen lukemassa, ja opin juuri, että historia on kaikkea mikä on tapahtunut tätä sekuntia ennen. Kaikki mitä nyt teet on kohta historiaa.

Tein fiksuna ihmisenä itselleni lukusuunnitelman: tästä päivästä 11.8 päivään 19.9 luettavana seitsemän kirjaa. Joka kirjalle on varattu lukuaikaa kuusi päivää ja joka päivälle n. 30 sivua. Minä luulin tätä tiukaksi aikatauluksi, mutta kun kerroin siitä veljelleni ja äidilleni, niin ne kumpikin oli sitä mieltä että se on tosi löysä :D ei haittaa minua yhtään. Saan rentoilla tässä kirjoituksien lomassa... keskiviikkoisin ja perjantaisin yksi tunti koulua, PAITSI ehkä kaksi jos otan ruotsin kertauksen siihen kun mulla on nekin kirjoitukset nyt syksyllä... ei silti mitenkään turhan rankkaa, eli leppoisissa merkeissä menee tämä viimeinen vuosi.

En muuten VOI uskoa että olen abi :D ei voi pieni ihminen käsittää, miten kaksi vuotta lukiota voi mennä noin täysillä. Uskokaa te epätoivoiset 1 ja 2 luokkalaiset, että se on kohta jo ohi.

Kuvia ei ole saatavilla mistään aiheesta, pahoittelut kun olen näin surkea bloggaaja. Annetaan Kookan pitää kuvapuoli pystyssä.

Jos joku haluaa Jenkeistä kuvia/jotain kertomusta niin sanokaa. En jaksa ikävystyttää teitä turhaan!

-Lode

P.s oon varma että musta ei tuu ylioppilasta!

1 kommentti:

Vapaa sana.