03 kesäkuuta, 2012

Mä oon ready

Tuntuu tosi oudolta, koska oon opiskellut 12 vuotta putkeen ja nyt se putki on poikki, ainakin toistaiseksi. Oon muka valmis hoitsu ja oon luvannut tehdä työtäni asiakkaan ihmisarvoa kunnioittaen ja hyvää elämää edistäen. Luvannut tukea ihmisen kasvua ja kehitystä, toimintakykyä ja omatoimisuutta sekä edistää terveyttä ja hoitaa sairaita. Luvannut pitää huolta apua tarvitsevista, ehkäistä syrjäytymistä, lievittää inhimillistä kärsimystä, elämän alusta kuolemaan saakka. Luvannut noudattaa ammattieettisiä periaatteita ja salassapitovelvollisuutta, kehittää ammattitaitoani sekä edistää omaa ja työyhteisöni hyvinvointia jne. Tulee ikävä meijän luokkaa, sitä parasta luokkahenkeä mikä meillä vallitsi. Nyt on ainakin täysi palkka, tai sitten kun oon suorittanut lääkelaskut ja tehtävät eli lääkeluvat. Juhlat on juhlittu ja tänään alkais virallisesti kesätyöt iltavuorolla.





 Oikein lämpimät onnittelut myös muille valmistuneille ja valkolakkisille ylioppilaille, etenkin Saaralleni ja Lodelleni! <3

-Kooka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaa sana.