27 toukokuuta, 2012

rusketuspäivä



Eilen ja tänään oon nauttinut palamiseen asti polttavasta auringon paisteesta. Tänään kävin aamupäivällä isolla ulkokirppiksellä. Viisaana en muistanut käydä nostamassa rahaa ja muistin vasta parkkipaikalla, jonne olin jonottanut jonnin aikaan ruuhkien vuoksi. Lähin sit autolla ottomaatille, kunnes pihassa hokasin et eihän mulla oo pankkikorttia ees mukana. Mokoma oli jäänyt hupparin taskuun kotia. Perus mun tuuria. Sain onneks kaverin raahattua sinne maksumieheks, mut en löytyny kuitenkaan sit mitään. 
Eilen illalla oli mahtavaa käydä siskon kanssa rullaluistelemassa Jyväsjärven ympäri. Se söpö siirtolapuutarha ja kauniit järvimaisemat on niin ihania, että ihan mielellään luistelee! Se on mun yks lempiharrastuksista kesällä. Huomenna meen autolla töihin ja aijon pyöräillä paluumatkan noin. 13 km kotia. Tästä se mun kuntoilu voi alkaa, hep.
Pitäs alkaa suunnittelee ja leipoo valmistujaisiin kaikkeja hyvää. Tuo letti muuten on mun uusin juttu jonka oon oppinu. Tosi iisi. Se Waterfall letti pitäis vielä oppia :)

-Kooka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaa sana.