14 kesäkuuta, 2012

minttupinttu

Oon hurahtanut täysin minttuun, oikeastaan siihen väriin. Mulla on pari paitaa, housut, koru ja laukku tuossa sävyssä. Löysin eilen itseni Kookengän converse osastolta katsemasta vaaleansinisia kenkiä. Kiitos ei, pysyköön tää mun minttubuumi nyt näissä vermeissä. 
Tänään on kolmen vapaapäivän viimeinen ilta (yö) ja huomenna alkais taas työputki. Odotin niin  paljon vapaita, että sais jotain aikaseksi. Sain hoidettua asioita ja levättyäkin onneksi. Aamuvuorosta kaadun väsymyksestä suoraan sänkyyn ja nukun iltaan asti.  Hoksasin vasta illalla, et tänään on aika lämmin päivä, liian myöhäsessä vaiheessa siis.. Mää haluan Helsinkiin, mulla on S:a ikävä ja musta viime kesä oli niin ihana helsingissä, että ihan ikävä mokomia aikoja. 

Tajusin tänään kiekuroita veivatessa, et oon aina tehny noita väärin, sillein toiseen suuntaan. Tuli huomattavasti paremmannäköiset tuollein oikein tehtynä. Mulla menee niin hermot noihin epäpitusiin hiuksiin toisella puolella. Ei voi pitää hiuksia auki, kun alta rehottaa puolet lyhyempiä hiuksia.
Öitä.
-Kooka

2 kommenttia:

  1. Pakko kommentoida. MINTTU-fani täällä kans. Löytyy parit mekot, topit ja yhet housutkin. Niin kiva. Kuin myös blogisi :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi! :) Joo, jotenkin yrittää tuoda sitä kesää tuolla mintun raikkaalla värillä. Kunhan ei karkaa ihan käsistä hahaa :D

    VastaaPoista

Vapaa sana.