31 maaliskuuta, 2011

Se siitä hyvästä päivästä...

Päivä lähti käyntiin aamulla seitsemältä, kun saavuin työpaikalle. Olen siis työharjoittelussa jos en maininnut siitä aikaisemmin. Ja mikä sen ihanampaa kuin kaunis sää, joka piristää kummasti. Päivä meni yllättävän nopeesti, kun töitä riitti kiitettävästi. Opettaja oli soittanut ohjaajalleni ja kysynyt kuulumisia. Ohjaajani kertoi kehunneensa minua opettajalle ja opettajallenihan se ei ollut mitään uutta.Kuulostaa hirveeltä :D Mut ne kommentit sai potkua päivään entisestään.
Tiedättekö sen tunteen kun potilas kehuu teidän hyvää työtänne tai vaikka asiakas hyvää asiakaspalveluanne?
Mä tiedän ja se auttaa jaksamaan raskaassa työssä ihan älyttömästi! Mietin töissä, miten ihana päivä mulla onkaan pitkiin aikoihin.

Työpäivän päätyttyä lähdin siskoni kanssa kaupunkiin asioille.Kierreltiin kaupoissa ja käytiin syömässä, lopuksi käytiin kirppiksellä. Kirppikseltä lähdin kuitenkin melko tyhjin käsin pois, no löysin S:lle farkut, jee.
Sanoin siskolleni, että täytyy viimeistään seiskalta päästä kotia herkullisen näyttösuunnitelman pariin ja kun mä kotia pääsin, muistitikun koneeseen asensin ja yritin avata tiedostoa, ni arvatkaa loput.......

rairai, kaikki se aika minkä olin istunut kovalla penkillä takapuoli puuduksissa yhden tinttidinttinttin parissa oli täysin turhaa. Tai ei se tuntimäärä vaan se työnmäärä. Siinä oli joku vika, en tiedä mikä mutta suunnitelmaa se ei avannut. Iskä tuli apuun, mutta muutosta parempaan ei tapahtunut. Itku, potku, raivari, en kestä! Sunnuntaina oltava valmis ja mun on aloitettava työ täysin alusta. Ensinnäkään ajatus ei kulkenut suuntaan eikä toiseen, kyyneleet vaan virtas näppäimistön välissä. So sad.
No, sain hieman apua ihanalta äidiltäni kirjoittamisessa. En kertakaikkiaan saanut minkäänlaista tekstiä aikaan tai menetin heti alkuun hermoni. Joo kyllä mää nyt uskon, että kyllä se tästä, mutta tämän jälkeen tallennan jokaikiseen koneeseen ja tikkuun ja korttiin ja purkkiin nää hirveet koulutehtävät!

Mutta, jospa ei nyt ihan maan alle vajottais, nimittäin huomenna on perjantai ja viikonloppu (näyttäsuunnitelma) edessä!

- Kooka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaa sana.