30 maaliskuuta, 2011

Ei yhtä ilman toista


Totta joka sana Lodelta. Meillä tosiaan on Loden kanssa noin vaivaiset 350km välimatkaa, joten nähdään harvoin! Mutta sitten kuin nähdään, niin valvotaan yötkin yms. :) Ollaan tutustuttu siten, että mun poikaystävä on Loden veli, eli tutustuin ensin poikaystävääni S:ään ja sitä kautta Lodeen. Omaa asuinpaikkaa en aijo paljastaa, koska en koe sitä tarpeelliseksi tiedottaa sitä täällä. Nyt voisin puolestaan kertoa hieman itsestäni. Ooo, kohta kahdeksantoista vuotta. Eikös sitä sanota, että nainen on 17-vuotiaana kauneimmillaan eli nautin näistä viimehetkistä (kauniina) :D
Rakastan vaatteita, S:ää, hyvää ruokaa, herkkuja, ystäviä, kesää (aurinkoa), perhettä, iloisia ihmisiä ja kaikkea mistä tuun iloiseksi. Harrastan silloin tällöin liikuntaa, kun jaksaa. :D Loden mukaan Kooka on HASSU ja Lode on OUTO. Oon ehkä vähän hassu, mut Lode ei oo outo, uskokaa pois!
Opiskelen tällä hetkellä hoitsuks. En oo muuten törmänny vielä yhteenkään bloggaajaan, joka olis hoitsu. Senkin takia, mun oli pakko tehdä historiaa :D Voitte toki kertoo, jos te ootte törmännyt.
Oon ehkä joissain piireissä hiljaisempi, mutta läheisten kavereideni seurassa ääntä LÖYTYY!
Ja sanottakoon vielä, että yleisimmin kutsuttuja lempinimiäni ovat tilhi, tsirpula, kapea, pieni jne. Noh, oon 163cm ja kapea sitten kai? Lieneekö sukuvika :D

Ja mitä tää blogi tulee pitää sisällään, niin asuja, kaikenlaisia kuvia, tarinoita/höpöttelyjä, ehkä leivontaan liittyvää ja kaikkea mitä mieleen tulee, että TERRVETULOA seuraamaan kaikki ihmiset! <3
Ja, kamera millä kuvaan ei ole järkkäri, että kuvien laadusta voi olla montaa eri mieltä.




Pitemmittä puheitta näyttösuunnitelman pariin!

3 kommenttia:

  1. Jee, tästä tää lähtee! Ootan iha mielissää minkälaine tästä tulee! : )

    VastaaPoista
  2. Niinpä! Eiköhän tää tästä lähe rullaa :)

    VastaaPoista
  3. Huippuu, kun aloitte bloggaa. Linkitin teidät mun blogiin!

    VastaaPoista

Vapaa sana.