15 joulukuuta, 2011

kultakello

Mä kävin eilen ostaa kummipojulleni joululahjan ja samalla kävin uudessa Ur & Pen -liikkeessä ihastelemassa kelloja. Sen pidemmän ihastelun tulos oli yksinkertaisen helppo, ostin itselleni elämäni ensimmäisen joululahjan. Kellon. Alennuksessa sattui olemaan ja se täytti mun toiveet tällä kertaa, vaikka halppis olikin. Otin sen vahingossa käyttöön hieman liian ajoissa ;) Sattuuhan sitä.

Huomenna on viimeinen päivä työharjoittelua tälle vuodelle ja edessä on enää yks harjoittelu ensivuodelle. Huomisen jälkeen mulla alkaakin piiitkä kuuden viikon loma, ainakin koulusta. Meen toki töihin jos sattuisivat tarvitsemaan mua esim. nykyisessä työharjoittelupaikassani. Ois kiva.

lunta tuppas sataa ihan sisälle asti ja toi tullessaan vähän muutaki ryönää...

 uus pipa on lämmin, nukun melkeen se päässä
sen verran vaan, että tykkään punaisista housuista ja kauluspaita on veljeni.
kuvat eiliseltä ja tältä päivältä.
Ahh, tein makoisan suklaa-juustokakun, jonka vien työpaikalle huomenissa.
Et sellaista täl viissiin. Mä oon niin innoissani ja onnellinen. Huomenna ehkä autolla kultsin luo Helsinkiin tai Vantaalle taino Espooseen??

-Kookaliini


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vapaa sana.