05 elokuuta, 2012

Homettani

Houhou täältä uudesta homestani. Keskiviikkona muutin tänne ja täällä alkaa pikkuhiljaa näyttää kotoisalta. Onhan tänne toki vielä ostettavaa, laitettavaa ja asennettavaa, mutta että paikat on suhkot järjestyksessä. Yksi huone kaipaa yksinäisyyden vuoksi kalusteita, mutta niitä saa vähän aikaa odottaakin. Keittiöstä puuttuu puolet astioista ja verhot ja mitä nyt ikinä sinne keksinkään.  :p Eteinen kaipaa kenkätelineen ja maton, wc:stä uupuu matto ja jonkinsorttinen kätevä hyllykkö. Onhan noita, mut pikkuhiljaa. Tänään ostin kanaa syystä että, voisin kokkailla kanapastaa, mutta muistuki tuossa että eihän mulla olekaan kuin yksi kattila. Se siitä, salaatti korvas oikein mainiosti, sainpas vieläpä kerttisvälineillä syödä. Mulla on pieni pulma aterimien valinnan suhteen. Kumpi Iittalan Citterio 98 vai Iittalan Mango? Argh, toisaalta eka olis klassinen varma valinta, mutta tokasta oon haaveillu pidempään ja jotenki mun tyylisetki enemmän. Mietintämyssyyn...





Kuullaan taas, byedo

-Kooka

1 kommentti:

  1. Ihanaa!! Teidän koti!! <3 Mä sanoisin muuten että Mango. Ollaan edelleen rakastuttu niihin, kymmenenkin vuoden jälkeen!

    VastaaPoista

Vapaa sana.