05 maaliskuuta, 2012

tipuna liikenteessä

Ostin tipun keltaiset chinot ittelleni ihan tuota pääsiäistä silmällä pitäen. Sanoinkin, että oon kausiväripukeutuja, Jouluna punaiseen, pääsiäisenä keltaseen, kesällä vihreeseen jne. Oon nyt aika palavasti rakastunu tohon väriin. Yhdistin tänään housut pitsitoppiin, joka oli myös nappilöytö JC:stä. Pitsibuumi vissiin menossa, ku haalin sitä joka kaupasta intopinkeenä. Toisilla se on jo ehkä ohi, mut mulla se vasta alkaa. 

Tänään alkoi koulu ja tuntui ihan kivalta palata pitkän tauon jälkeen sinne takaisin. Enää kuusi viikkoa ja työharjoittelu, ni oon valmis. Päivän paras on kuitenkin se, että sain kesätöitä tuolta paikasta missä oon ollut kuukauden töissä ja jossa olin ennen joulua työharjoittelussa. Jipii!





Tekee mieli niitä cookieita, mistä Lode mulle mainitsit. Ehkä leivon ja vaihan huoneen järjestystä. Oon happyhappy!

1 kommentti:

  1. Espritillä on yks uus ihan sun näköinen neule! Tulit samalla sekunnilla mieleeni, kun näin sen. Löytyy valkoisena ja tummansinisenä. En edes tiiä tykkäisitkö, tiedän vain että näyttäis törkeen hyvälle sun päällä!

    Eipä mulla muuta!
    Kuin että mäkin rakastan keltaista ja nuo chinot on ihanat!

    VastaaPoista

Vapaa sana.